19 November 2008

Thanksgiving/わたしの かぞく


わたしは とても 大きい かぞくが います。わたしの かぞくに ちちと ははと いもうとひとりと おとうとさんにん います。そして、ねこが います。 十一月二十七日に わたしのおくにへ かえりますから、うれしい です。おくにで たくさんおいしい たべものをたべます。そして、わたしの きょうだいといっしょに こうえんへ いきます。


While it has very little global significance, Thanksgiving is an American holiday that means valuable family time. And as a life-long vegetarian, I enjoy a turkey-free, family-filled Thanksgiving holiday.

HAPPY THANKSGIVING!

1 comment:

yoda said...

ポラロイドの写真とてもきれいですね。

家族といっしょにたのしいサンクスギビングを過ごしてくださいね。